Čubr, Križ Prosim, če lahko popravite sobotni delavni čas, ki ni od 11.00 do 17.00, ampak od 12.00 do 22.00. Prosim, če lahko razložite oceno buteljčnih vin. Glede na našo pestro ponudbo me res zanima, kakšna je ponudba tistih, ki dobijo boljšo oceno. Zanima me še naša ocena. Po mojih izračunih, ki sem jih naredil glede na Vaše mnenje, bi moralo biti število sončkov drugačno. Hvala za Vaš cenjen odgovor. Želim, da bi v bodoče pri ocenjevanju drugih gostiln in restavracij poizkušali napisati čim več dobrega in za morebitne spodrsljaje raje zamižali na eno oko. Po mojih podatkih ste tudi sam vodili restavracijo in zato zagotovo poznate, kako se vsi gostinci trudimo, vsak po svojih najboljših močeh. Z vašo pomočjo pa bomo v teh težkih časih recesije, ko ni dobrih gostinskih šol in posledično dobrega gostinskega osebja, še boljši. Naši najboljši ocenjevalci so gostje. V primeru dobrega počutja v posamezni gostilni se vrnejo, sicer ne. Lep pozdrav z željo, da bo v Sloveniji kakšna dobra gostilna ali restavracija več." Spoštovani, hvala za vaše pismo, res sem ga bil vesel. Ker z njim dokazujete, da ste pravi gostinec. Zato, ker vam ni vseeno. Ker se ne zadovoljite s povprečjem. Ker se borite. Zato je Čubr dobra gostilna, ki ima stalne goste! Delovni čas smo popravili. Se opravičujem za napako. Tukaj: http://www.rad-dobrojem.si/index.php?key=oceart&id=320 Vina: Verjamem, da imate pestro vinsko ponudbo. Na spletni strani sem prebral, da imate tudi lepo vinsko klet. Škoda, da je nisva videla. To sem tudi zapisal… Škoda, da nisva videla vinske karte; natakar nama je ni ponudil. In tudi nisva videla steklenic. Vino je potrebno pri mizi predstaviti. Povedati o njem in vinarju še kaj več, kar piše na steklenici. Če pa še steklenice ni… Skratka, čeprav je natakar skušal vinsko svetovati, je tukaj še kar nekaj prostora do pravega svetovanja. Zato 3,5. Ocena: Sami pravite, da bi po vaših izračunih morali dobiti boljšo oceno. Mar ni to dokaz, da je bil članek napisan pozitivno, da sem iskal tisto, kar je dobro, in ne obratno?! Vselej skušam tako ocenjevati, saj je namen ocenjevanja, da poiščeva tisto, zakaj bi naj bralci gostilno obiskali. Seveda, napišem tudi tisto, kar bi lahko bilo boljše. Z upanjem, da bodo tudi zato naše gostilne (še) boljše. Pri vas nisva slabo jedla. Nasprotno! Saj tudi ocena 3,5 ni slaba. Nasprotno! Res pa je, da nisva bila navdušena. Lahko je, torej, še boljše. Nekatere jedi so bile boljše, nekatere so bile povprečne. Nekatere stvari so zmotile. Sicer pa sem vse to skušal tudi in tako napisati. Lep pozdrav Uroš Mencinger P.s. Čestitam za oceno v Financah! |